skip to Main Content

Zorgen voor financiële compliance via onze onkostenbeheerdiensten

    Gemiddelde klantwaardering:   4.8/5

    EEN OFFERTE AANVRAGEN




    Houd de kosten van verhuizingen en toewijzingen binnen het budget met onze wereldwijde onkostenbeheerservice

    Het zorgvuldig beheren van uw verhuiskosten en toewijzingskosten zijn samen met het verstrekken van nauwkeurige belastingaangiften een essentieel onderdeel van elk wereldwijd verhuisprogramma. U moet te allen tijde precies weten welke kosten u aan uw medewerkers vergoed. Daarom hebben we een ervaren team van professionals op het gebied van onkostenbeheer die u controle geven over de financiële aspecten van verhuizingen.

    Wilt u uw onkostenbeheer eenvoudig maken? Neem vandaag nog contact op met Gerson Relocation en praat vandaag nog met ons team.

    Onze toegewijde relocation Expense Managers werken voor de verhuizingen nauw met u samen om te controleren dat alle uitgaven in overeenstemming zijn met uw bedrijfsbeleid en budgetten. Onze relocation Expense Managers werken met u en uw medewerkers samen om ervoor te zorgen dat alle kosten correct worden gecontroleerd, afgestemd, gerapporteerd en betaald.

    Zeker zijn van nauwkeurige en controleerbare onkostenvergoedingen

    U kunt het beheer van al uw verhuis- en opdrachtkosten aan ons toevertrouwen. We beheren verhuiskostenvergoedingen van uw werknemers en verwerken reguliere betalingen voor opdrachtkosten zoals aanbetalingen, huurbetalingen, energiekosten, schoolgeld etc.

    Welke kosten worden bijgehouden?

    Wij bieden het bijhouden, rapporteren, controleren en afstemmen van onkostennota’s op uw beleid. We kunnen betalingen doen in lokale valuta en een volledig auditspoor bieden.

    Vastlegging en vergoeding van verhuiskosten van werknemers

    Uw medewerkers kunnen hun verhuiskosten registreren en indienen voor verwerking en betaling via hun mobiele apparaat

    Wat is inbegrepen in onze expense management service?

    Elk bedrijf heeft andere vereisten voor onkostenbeheer. Ons team van adviseurs zal met u samenwerken en een ​​efficiënte en effectieve oplossing verzinnen die aan uw eisen voldoet.

    • Onkostenvalidatie en goedkeuring
    • Onkostenvergoeding voor werknemers
    • Betaling en tracking van verhuis- en opdrachtkosten
    • Onkostencodering voor belasting en salaris
    • Audit en afstemming van alle uitgaven
    • Rapportage van de totale kosten
    • Eindejaars belastingaangifte

    8 redenen om te kiezen voor onze relocation expense management service:

    1. Beheren van betalingen en het verminderen van de kosten bij opdrachten
    2. Uitgaven die overeenkomen met uw beleid
    3. Gecontroleerde uitzonderingstracering
    4. De administratieve last voor uw HR- en Finance-teams wordt verminderd of geheel weggenomen
    5. Rapportages en compliance
    6. Snelle en nauwkeurige betaling van leveranciers en terugbetaling van werknemers
    7. Werknemers kunnen hun kosten indienen vanaf hun mobiele telefoon.
    8. Transparantie bij alle verhuizingskosten.

    Looking for global compliance and to simplify the financial management of relocation expenses? Talk to Gerson Relocation about our expense management service

    Geweldige klantervaringen beginnen hier

    Alles verliep vlot. Het organiseren van het verhuisproces bleek eenvoudiger dan we dachten.

    De heer MD verhuisde van België naar Singapore

    Absoluut briljante klantenservice door het Britse team!

    Dhr. H verhuisde van Londen, VK naar Amsterdam, Nederland

    Zeer behulpzaam en geduldig, zelfs toen de dingen ingepakt waren dat we er weer uit moesten!

    Mevrouw V verhuisde van Parijs, Frankrijk naar Genève, Zwitserland

    De bemanning was fantastisch, zeer snel, beleefd en punctueel.

    Mevrouw CJ verhuisde van Londen, VK naar Californië, VS

    Grey FIDI logo
    FAIM Logo Confirmation of Quality Assurance 2020
    Grey Harmony Logo
    Back To Top
    0 Shares
    Share via
    Copy link
    Powered by Social Snap