skip to Main Content

Diensten op het beheer van herplaatsingen

    Gemiddelde klantwaardering:   4.8/5

    EEN OFFERTE AANVRAGEN

    Wij bieden één centraal aanspreek persoon (SPOC) voor uw volledige verhuisprogramma.

    Wij houden ons bezig met het coördineren van meerdere providers op meerdere locaties via ons wereldwijde mobiliteitsprogramma. Wij bieden u één aanspreekpersoon aan  waarmee u de volledige  verhuizing kan regelen.

    We werken als een verlengstuk van uw Global Mobility-team om ervoor te zorgen dat alle aspecten van verhuizen in goede banen wordt geleid. Wij regelen en coördineren op het gebeid van immigratie, verhuizing, relocatie en onkostenverwerking voor wereldwijde, lokale en regionale programma’s en ook voor individuele projecten.

    Flexibiliteit en ontworpen voor u

    Ons programma biedt één centraal punt  (SPOC) voor de coördinatie en het beheer van verhuisdiensten.  U kunt vervolgens aanvullende servicepakketten en regio’s toevoegen.

    Op basis van de wensen van u en uw verhuizende medewerkers stellen wij samen met u een programma op met de juiste samenstelling van verhuispakketten. We zullen dan een ervaren team, communicatie, processen, technologie, rapportage, wereldwijd netwerk leveren en alles implementeren om ervoor te zorgen dat alles goed gecoordineerd samenwerkt.

    Global Mobility Programme - Full Service

    Briefings en service coördinatie

    Elke initiëring die wij van u mogen ontvangen wordt aan 1 van onze Relocation managers of aan uw eigen SPOC toegewezen Zij voeren het eerste briefinggesprek met uw verhuizende medewerker en begeleiden en ondersteunen deze persoon tijdens de internationale verhuizing. Alles volgens uw beleid en ontworpen om een ​​uitzonderlijke verhuiservaring voor de assignee te garanderen.

    Call talking on phone with headset

    Pre-toewijzing

    We kunnen uw team ondersteunen door toegang te bieden tot ons netwerk van onafhankelijke wereldwijde mobiliteitsadviseurs. Zij bieden hulp bij het opstellen van een beleid, opdrachtbudgetten en opdrachtbrieven. In samenwerking met onafhankelijke adviseurs helpen wij uw medewerkers met pre-assignment bezoeken, echtscheidings-/partnerbegeleiding en het regelen van culturele en taaltrainingen. Onze relocationmanager zal zich bezig houden met de behoeftes van de assignee en zorgt ervoor dat de assignee volledig is voorbereid.

    Immigratie coördinatie

    Belangrijk: wij synchronisren het immigratie en verhuisproces!  Na overleg met onze goedgekeurde immigratiepartners helpen we uw werknemers bij het verkrijgen van werkvergunningen en visa op wereldwijde basis. Hieronder valt het contact opnemen met alle relevante autoriteiten en ervoor zorgen dat al het papierwerk correct en verantwoord is,  zowel voor uw assignee als voor eventuele mee-verhuizende familieleden.

    DSP- en bestemmingsdiensten

    Gerson Relocation biedt een een groot aantal DSP-services aan voor verhuizingen voor interne mobiliteitsteams die hun personeel over de hele wereld willen verplaatsen. Onze relocation oplossing biedt toegang tot een wereldwijd netwerk van geselecteerde DSP- en bestemmingsservice leveranciers op elke locatie. Per locatie hebben wij twee of meer erkende partners die wij hebben beoordeeld en aansturen.

    Onze diensten op bestemming omvatten alles inclusief; oriënterende rondleidingen, gebruik maken van onze lokale vastgoed makelaars voor tijdelijke en permanente huisvestiging, meet&greet op de luchthaven, begeleide huiszoekingen uitvoeren, een nieuw huis vinden, onderhandelen over de huur/koopovereenkomst, zoeken naarinternationale  scholen  en natuurlijk het ondersteunen van het gezin tijdens het proces van acclimatiseren.

    Het internationale verhuisprocces

    Zodra alles rondom het huis geregeld is, beginnen we met het coördineren van het verhuisproces, taxeren van de verhuisboedel ivm de aanstaande verhuizing, inpakken van de verhuisboedel, allrisk deur tot deur verzekering, verzending (lucht, zee, weg), opslag, douane-inklaring en levering. Als onderdeel van de verhuizing kunnen wij zorgen voor tijdelijke huisvesting, terwijl de inboedel van uw verhuizende werknemer onderweg is. We organiseren alles om ervoor te zorgen dat allesveilig  aankomt en zodat uw werknemer naar zijn nieuwe huis kan verhuizen en klaar is om aan zijn nieuwe functie stressvrij te beginnen.

    Verrekening en on-assignment ondersteuning

    Wij regelen de ontvangst van uw werknemer op bestemming, , de check-in van de tijdelijke en/of permanente accommodatie, regelen van alle voorzieningen zoals internet, tv aansluiting, elektriciteit, water, int. Scholen, inschrijving bij plaatselijke autoriteiten  etc  en wij bieden ondersteuning bij het inwerken van uw verhuizende werknemer en eventuele gezinsleden.

    Tijdens een opdracht zijn onze lokale service-experts ter plaatse beschikbaar.

    Onkostenbeheer

    Door onze onkostenbeheeroptie te selecteren kunt u het beheer van al uw verhuis- en opdrachtkosten uitbesteden. We kunnen verhuiskostenvergoedingen van uw werknemers beheren en reguliere betalingen aan leveranciers verwerken, zoals bijvoorbeeld voor elektriciteit, water, maandelijkse huur, mogelijke opslagkosten, schoolkosten en verhuisvergoedingen.

    Onze service omvat het volgen, controleren en afstemmen van de onkosten met uw beleid. We kunnen wereldwijde betalingen doen in lokale valuta en een compleet audit-trail aanbieden.

    Onze No-Noise belofte

    Onze ervaren Relocation Managers ondersteunen uw verhuizende medewerker en zorgen ervoor dat hun verhuiservaring hun nieuwe rol niet verstoort. Door rekening te houden met de behoeften van uw medewerkers zorgen we ervoor dat uw afdeling geen tijd hoeft te verspillen aan serviceproblemen.

    12 Redenen om te kiezen voor onze relocation management service:

    1. Eén aanspreek persoon (SPOC)
    2. Toegang tot ons wereldwijde netwerk van eersteklas servicespecialisten
    3. Begeleiding door een ervaren accountmanager en toegang tot ons panel van onafhankelijke Global Mobility Adviseurs
    4. kies uw favoriete regionale providers en laat ons ze voor u beheren
    5. Beheer van kosten en uitzonderingen binnen het team
    6. Flexibele oplossing ontworpen rond uw behoeften
    7. Mogelijkheid om naar wens extra servicegroepen en regio’s toe te voegen
    8. Controle en transparantie van uw volledige opdrachten in alle regio’s
    9. Naleving van wereldwijde en lokale wetten
    10. Rapportage en mogelijkheid om te integreren met uw andere providers
    11. “No-Noise”-belofte vermindert de druk binnen uw team
    12. Minder servicefouten en betere kostenbeheersing

    Op zoek naar een single source-oplossing om administratie- en serviceproblemen te verminderen? Praat met Gerson Relocation, de specialisten van Global Relocation Management

    Geweldige klantervaringen beginnen hier

    Alles verliep vlot. Het organiseren van het verhuisproces bleek eenvoudiger dan we dachten.

    De heer MD verhuisde van België naar Singapore

    Absoluut briljante klantenservice door het Britse team!

    Dhr. H verhuisde van Londen, VK naar Amsterdam, Nederland

    Zeer behulpzaam en geduldig, zelfs toen de dingen ingepakt waren dat we er weer uit moesten!

    Mevrouw V verhuisde van Parijs, Frankrijk naar Genève, Zwitserland

    De bemanning was fantastisch, zeer snel, beleefd en punctueel.

    Mevrouw CJ verhuisde van Londen, VK naar Californië, VS

    Grey FIDI logo
    FAIM Logo Confirmation of Quality Assurance 2020
    Grey Harmony Logo
    Back To Top
    0 Shares

    Vul de onderstaande informatie in voor een verhuisofferte

    Vul het onderstaande formulier in met zoveel mogelijk details over uw verhuizing en we nemen zo snel mogelijk contact met u op

      Error: Contact form not found.

        Gemiddelde klantwaardering:   4.8/5

        EEN OFFERTE AANVRAGEN

        Share via
        Copy link
        Powered by Social Snap