skip to Main Content

Het belang van mondiaal mobiliteitsbeleid

Voor moderne bedrijven die op internationaal niveau willen concurreren, moet wereldwijde mobiliteit een hoge prioriteit hebben. Bedrijven die wereldwijde mobiliteit bereiken, zijn bedrijven die werknemers of delen van het bedrijf naadloos naar verschillende landen kunnen overbrengen. Dit vereist sterke richtlijnen die moeten worden gevolgd bij elke internationale verhuizing, waarbij de logistieke en praktische elementen met gemak worden overwogen en gemanoeuvreerd. Risico’s moeten worden beperkt om een ​​soepele verhuizing voor alle betrokken bedrijfsonderdelen en medewerkers te garanderen. Dat maakt een mondiaal mobiliteitsbeleid zo belangrijk.

Een succesvol wereldwijd mobiliteitsbeleid kan het plannen van internationale zakelijke verhuizingen voor uw bedrijf gemakkelijk maken. Het hebben van een beproefd proces voor wereldwijde transities zal helpen bij het behouden van medewerkers, het bereiken van de langetermijndoelen van uw bedrijf en de algehele tevredenheid van medewerkers. We hebben een gids samengesteld waarom een ​​wereldwijd mobiliteitsbeleid belangrijk is en hoe u een effectief proces voor uw bedrijf kunt creëren.

Global Mobility Best Practices

Wereldwijde beste praktijken voor mobiliteit

Voor bedrijven in sommige sectoren kan het gemakkelijk zijn om andere bedrijven te zien uitbreiden naar internationale markten en de behoefte voelen om hun wereldwijde ontwikkeling na te streven. Dit is geen effectief plan voor uw bedrijf.

In plaats daarvan zou een wereldwijd mobiliteitsbeleid uw individuele bedrijfsplannen voor de toekomst moeten identificeren. Om ervoor te zorgen dat uw mobiliteitsstrategieën waarde toevoegen aan uw bedrijf, moet uw beleid alleen naar uw bedrijf kijken en beslissen welke overzeese markten gunstig zijn om toe te treden. U moet ook overwegen waar wereldwijd talent vandaan komt in uw sector om ervoor te zorgen dat uw personeelsbestand zich effectief ontwikkelt en diversifieert.

Veel bedrijven kiezen ervoor om nu te handelen en later te plannen. Anderen onderschatten het werk en de tijd die gemoeid zijn met het opzetten van een nieuw of uw eerste wereldwijde mobiliteitsbeleid. Dit kan betekenen dat hun wereldwijde mobiliteitsbeleid in korte tijd tot stand komt en met weinig aandacht voor hun zakelijke doelstellingen op de lange termijn. Enkele van de meest succesvolle beleidsmaatregelen zijn uiteengezet als een duidelijke routekaart, die de doelstellingen van hun bedrijf verbindt met acties en resultaten. Hieronder vindt u slechts enkele van de stappen om de perfecte polis voor uw bedrijf op te stellen.

Definieer doelstellingen

De eerste stap bij het ontwerpen van een beleid voor uw bedrijf is ervoor te zorgen dat u de waarden en toekomstige doelstellingen van uw bedrijf vastlegt. Alles wat uw bedrijf doet op het gebied van wereldwijde mobiliteit en ontwikkeling moet worden herleid tot een of meer van deze doelstellingen of waarden. Zo niet, dan voegen de acties van uw bedrijf geen echte waarde toe.

Analyseer huidige processen

Het is belangrijk om na te denken over alle huidige wereldwijde mobiliteitsprocessen of -beleidslijnen die in uw hele bedrijf van kracht zijn. Elke beweging moet naadloos zijn en zeer vergelijkbare resultaten hebben. Als er grote verschillen zijn in het succes van internationale verhuizingen, moet u evalueren wat werkt en wat niet werkt voor uw bedrijf. Bij het beoordelen van de noodzaak van verandering in uw bedrijf, moet u onder meer naar de volgende factoren kijken:

  • Waarde : beoordeel de uitgaande kosten en waarde die uw processen aan uw bedrijf toevoegen. Als het niet kosteneffectief is, moeten er wijzigingen worden aangebracht.
  • Consistentie: – Uw beleid moet duidelijk en samenhangend zijn om ervoor te zorgen dat elke zet consequent succesvol is.
  • Competitief: – Competitieve pakketten die carrières opbouwen en medewerkers ontwikkelen, zijn geweldige hulpmiddelen voor werving en behoud voor uw bedrijf.

Als u geen actueel proces heeft met betrekking tot wereldwijde ontwikkeling, kunt u hier beginnen met het identificeren van vereisten voor internationale mobiliteit.

business-people-meeting

Brainstorm en concept

Zodra u de vereisten van uw bedrijf op het gebied van wereldwijde mobiliteit hebt geïdentificeerd, zou u in staat moeten zijn om uw benaderingen en strategieën te definiëren. Zorg ervoor dat deze allemaal terug te koppelen zijn aan uw doelstellingen en waarden. U kunt dan beginnen met het opstellen van uw globaal mobiliteitsbeleid en de principes die het proces zullen leiden.

Best practices voor wereldwijde mobiliteit omvatten gedetailleerde informatie voor elk type opdracht dat relevant is voor uw bedrijf, het toewijzen van de verantwoordelijkheid voor het beheer van het wereldwijde mobiliteitsprogramma en het goedkeuren van het basiskader door belanghebbenden.

Als het om programmamanagement gaat, kan Gerson Relocation helpen. We bieden een reeks programmabeheerservices, zodat u zoveel controle over uw wereldwijde mobiliteitsprogramma kunt behouden als u wilt.

Implementatie

Zodra een formeel document is geproduceerd, kunnen deze worden afgerond en kan de training voor uw managementteam beginnen. U moet te allen tijde zorgen voor gecoördineerde communicatie en ervoor zorgen dat uw wereldwijde verhuizingen rechtstreeks verband houden met waar uw bedrijfsplannen in de toekomst zullen zijn.

Als u onze wereldwijde verhuisdiensten nodig heeft, vraag dan vandaag nog een gratis offerte aan bij Gerson Relocation.

    Gemiddelde klantwaardering:   4.8/5

    EEN OFFERTE AANVRAGEN




    Back To Top
    0 Shares
    Share via
    Copy link
    Powered by Social Snap